Sverige på lördag! :)

På lördag vid elva drar jag till Sverige. Skulle egentligen viljat åka tidligare, men fanns ingen buss som passa :(
Men eftersom att jag är fri to dagar i rad känner jeg att jeg får ta chansen och åka! Dessutom fyller Zindy-gos år. Klart att jag ska fira henne då! ;) Min fina flicka ska få en låda. Hon verkligen älskar det!

Ja, idag på jobb gick det väl sådär. Hahah! Verkligen ingen var seg selv idag. Alla klantade seg titt som tett. Plus att jag och Noomié hade träningsverk. Undra hur det kommer kännas imorgon :O
Var ikke så mye att gjöra idag, så jag fick gå klockan åtta. Kändes lite rart att åka hjem när det fortsatt var ljust ute.


Nu ska jag spela Cod med min bejb! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se