Snoor!

Kom hem från jobbet för någon timma sen. Hoppade direkt in i duschen. Usch vad jag hatar att få äckligt vatten över hela mig^^
En kille som hjälper mig i disken efter han är klar med sitt. Så skulle han sätta fast en slang på en annan för att den skulle bli längre. Men den satt inte fast, så när han satte på vattnet flög den översta slangen av och spruta vatten över hela rummet! Hahahah! Han blev helt pisseblöt, stackarn!
Han sa även en grej till mig som gjorde mig massa glad :)


Alvedonen hjälpte inget vidare. Nu är jag ännu mera snorig, massa ont i halsen och magen :( Varför blir jag alltid sjuk när jag får jobba? Blä på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se