På bussen till Norge!

Var ett tag sen jag skrev här nu. Har helt enkelt inte haft lust att sitta vid datan. Jag har haft det helt underbart med min älsk! Jag är så lycklig!! Känns underbart! Det känns som att 2011 kommer bli ett bra år :P
Just nu stter jag i alla fall på bussen påväg till Norge. Vet inte om jag har jobb än, men jag ska ringa min chef imorgon och kolla :)
Kändes hemskt förut när jag skulle åka. Har ju var i Sverige i 2 och en halv vecka eller något. Vart med Chriss nästan varje dag! Kommer bli massa tomt utan honom :'(


Tänkte lägga upp lite onlägg senare om grejer jag gjort :) Även bilder från min nya gryma kamera ;)



Ha det bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se