4/1 - 2 0 1 1 :)

Jag och Chriss var hos vetrinären med Zindy. Hon skulle vaccineras. Jag var lite nervös inför detta, men det gick jättebra. Lite morr och fräs bara. Förra gången fick vi kommentaren att det var som att vaccinera en tiger ;) Hon hade suttit i bilen ett tag och var antagligen väldigt uppstressad. Stackarn! Men jag var stolt över hur det gick denna gången. Min duktiga flicka! :) ♥
Hahahh! Jo, föresten. När vi tog fram buren på morgonen och skulla sätta in henne i den kom Tuffz som en jävla tönt och gick in och satte sig^^ Söten!

När vi kom hem ställde vi buren inne ett tag. Då upptäckte Chriss detta!
Är han inte för tokig? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se