Brun med sol ;)

Sitter på bussen till Norge nu. Haft en bra helg!
Var hemma hos pappa från tre till halv elva typ. Hade massa trevligt! Det är ju inte så ofta jag träffar pappa eftersom att jag bor hos mamma när jag kommer till Sverige. Även fast han bor 10 minuter därifrån. Dåligt av mig! Så igår var en massa bra dag!
Vi kom dit, fika och prata lite. T.ex om svenskarna som kommer till Norge för att skala bananer. Helt sjukt. Skulle jag aldrig palla. Hatar ju bananer så nej! Inget för mig.
Kolla på melodifestivalen också. Fyfan! Det blir ju bara sämre och sämre varje år. Seriöst! Christian Walz var ju helt klart bäst. Men han gick inte ens vidare. Sista gången jag kolla på den skiten!
Sen såg vi en film på 6:an med. Handlade om en explosion i en tunnel. Trodde först att det inte skulle vara min typ av film. Men jag satt helt fast! I typ trejde reklamen gick vi hem för vi var så trötta allihopa. Fortsatte kolla hemma ;)
Lägger in bilder när jag kommer hem om jag orkar..


Idag har jag solat där Chriss bor. Vet var såå skönt! Så nu har jag fått lite färg och ser inte ut som ett spöke. Skulle egentligen solat 2 gånger. Men jag vågade inte med tanke på hur jag såg ut sist jag gjorde det.


Hoppas att ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se