På jobb

Har inte så mycket att gjöra. Allt var typ klart när jag kom. Var nog inte mye att gjöra igår. Gött att jag skärde mig när jag skärde apelsin, sved gött ;)

Min nettbank har kommit idag, så jävla härligt! Fick ett nytt kort med, med id på baksidan. Fick en ny kode fastän dom sa att jag skulle ha samma. Gjör inte mig så mycket nu. Skulle handla på apoteket förut, betala med kort. Men jag hade glömt min enkla kode på grund av att jag lagt den nya enkla på minnet. Varför får jag så enkla? Imorgon ska jag i vart fall dit och lämna mitt gamla kort. Får inte glömma att testa det först bara :p Och så ska jag fixa koder så jag kan skicka pengar till Sverige.

Etter det får jag åka och skaffa nytt skattekort, sen ska jag möta min älsk som kommer imorgon på bussterminalen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se