Övertrött!

Hahaha fyfan! Jag och Chriss hade nyss skitkul på skype, som ni kanske såg på bilden innan^^ Fyfan vad vi började skratta! Fan vad jag saknar honom asså! ♥

Imorgon ska jag och Noomié till Skattens hus. Ska mötas där klockan tolv. Är nämligen så att ingen av oss har fått besked om skattegrejs som ska komma nu. Så vi ska dit och fråga vad det sysslas med. Jag har ju precis bytt personnumer, så jag undrar om detta kommer bli väldans krångligt. Hoppas inte det!
Ska sola och till banken innan med. Blir inget sova länge här inte ;)

Javel. Nu ska jag duscha en snabbis och hänga mina jobbkläder på tork.

Guten nacht! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se