Lugn dag på jobb..

Första gästen kom 17.40. Etter det kom det inte så många mer. Ganska kjedeligt när det är så lugnt :(

Etterpå satt vi kvar en stund och snakka litt. Fick en whisky-shot. Fyfan! Yash tipsa mig om att äta jordnötter direkt etterpå, då skulle smaken försvinna, så jag tog en handfull ;) Gillar egentligen inte whisky, men dom sa att den var godare än andra, så jag prövade :P Och jordnötterna funkade utmärkt!

När jag skulle ta toget läste jag på fel rad och trodde att toget skulle erättas med buss den tiden. Men det var flytoget, så jag missade mitt. Dock gick nästa ti minutter senare :)
Kom hem runt tolv i vart fall. Borde nog sova nu. Ska upp tidligt imorgon, för då blir det SVERIGE!

Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se