Jag fungerar inte på morgonen

Hahah, jag är så korkad! Ställde klockan på ti för att åka och sola. Orkade inte gå upp då. Sen vaknade jag elva. Gick upp och tänkte åka och sola. Gjorde mig iordning och gick ner till hållplatsen. Trodde att bussen gick vara kvart. Tänkte ta den som gick tjugotvå. När jag kommer ner ser jag att bussen inte går varje kvart, utan varje halvtimma, därför måste jag vänta en halvtimma tills nästa går, alltså femtiotvå. Så jag gick upp igen. Fattar ni felet?
Bussen gick alltså tjugotvå (varje halvtimma, tjugotvå, femtiotvå, tjugotvå osv..)^^ Vet inte hur jag tänkte när jag gick upp igen asså?
Men eftersom att jag kommer vara där typ tolv och hemma ett igen kanske, måste handla också, så hann jag göra mig iordning nu. Så hinner jag snacka med min älsk sen kanske. Han skulle vara hemma halv två ungefär :)

Jag är glad att jag jobbar kväll asså^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se