Hemma igen

Nå har jag vart och solat och köpt bröd :)
Mötte mormor när jag gick av bussen, hon skulle till Oslo, så vi stog och pratade tills bussen kom. Hade kommit ett berv till mig. När jag kom upp gick jag upp och hämtade det. Dom hade registerat att jag hade flyttat :S När jag var där sist så sa ju hon att mitt peronbevis var för gammalt :S Men javel. Då slipper jag dra ditt och vara sur ;)
Fått ett brev från försäkringkassan også. Vad har dom att göra med att jag flyttar? Jaja, jag får väl fylla i det och skicka.
Imorgon ska jag till Svenska ambassaden och fixa pass. När det kommer ska jag fixa internetbank!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se