Godmorgen :)

Sovit gott?
Det gjorde jag tills dom började att banka fönster några meter från mitt och etter det kom N och bankade på mitt fönster klockan ti, sen på dörren, sen på fönstret igen. Suck! Jag får visst aldrig sova ut..
Om en stund ska jag och John dra till Sandvika. Måste ha nytt skattekort med mitt nya personnummer. Blev fel med skatten denna månaden, så jag fick mindre än jag skulle fått :(

Drömde en lite rar dröm inatt. John sa till mig igår att vi skulle kjöpa "sånt där fiskpålägg"=makrill (;)) till pappa. Fem stycken ville han ha.
Drömde att vi var i affären och skulle kjöpa, men det fanns bara en kvar dom andra var trasiga eller fel sort. I alla fall, den kostade 1399:- (sjukt att jag kommer ihåg det :S) Så jag stog där och funderade om det var värt det.. Sen husker jag ikke mer ^^

Nu ska vi kolla klart på filmen, sen åker vi :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se