Fixat pass

Var på Svenska abassaden i Oslo förut. Skulle skaffa pass. Satt i typ 2 timmar för att ta det jävla kortet. Tydligen skulle man har bokat tid. Så jag fick vänta tills det var ledigt.
Först när jag kom dit gick jag till en lucka. Sa att jag skulle skaffa pass och gav henne mina papper jag hade. Då började hon tjöta om mammas och pappas personbevis och jag ba Va? Varför ska ni ha det? Hon: Du är väl under arton? Jag ba Nej? Hon Va? Du lillskiten, du ser ut som femton. Jag Öö! Okej? Sen började hon babbla om hur hon önska att hon också såg så ung ut. Jag ba okej. Helt chockad. Javel^^
1150 kostade det fan :O Enligt X-Change blir det ca 1300 kr. För ett jävla pass! Nästan tusen spänn mer än i Sverige :O

Nu ska jag försöka att somna.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se