Brun og blid ;)

Jag försov mig imorse med :O Jag skulle ha gått upp sju. När klockan ringde tänkte jag Vila lite bara. Klockan nio vaknar jag av att jag får sms av min babe. Fyfan vilken tur. Annars hade jag inte hunnit sola. Skandal! ;) Men nu hann jag sola i alla fall. Blev sju minuter. Visste ju inte hur starka dom var. Men jag hade kunnat ta längre. Blev inte så mycket färg. Ska försöka att ta mig upp tidigare denna veckan så att jag kan sola innan jobb. Eller efter kanske?

Sitter på bussen till Uddevalla nu i alla fall :) Ska möta moster, mormor och pojkvän där och handla lite. Nya converse!! och nya jobbskor så jag inte halkar runt som bambi på is i oppvasken :P Sjukt jobbigt när man är stressad och måste gå som en snigel därinne.
Denna gången ska jag fråga innan jag köper dom om dom är hala. Nu har jag lixom kjöpt tre jobbskor på sju månader. Onödiga pengar då två av dom är inget jag kommer använda privat. Så det får bli fjärde gången gillt ;)

Hoppas ni har en bra fortsatt dag!
Själv ska jag ha det underbart med min pojke! Ska få massage, min rygg är pain och min axel är typ paj :( Fick massage på jobbet i förrgår och igår. Hjälpte för stunden, men sen blev det värre igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se