1,6 kilomet? ^^

Chaa chaa!

Fy vilken dag asså! Är helt slut. Vart helt själv i en halvt fullsatt restaurang i 2,5 timme. Fyfan vad jeg fick löpe! Selvfölgelig började det bli lugnt när Virre kom ;)


Påveien hem när jag gick från toget "tänkte" jag litt. Jag var nog ganska trött tror jag^^ 1,6 kilomet? Nej, det låter feil. Vafan? Fast man säger ju i och för sig 1,6 meter, då måste det ju vara 1,6 kilometer man säger også.. Hmm?
Trött var det jah!


Snart ska jag försöka att sova. Imorgon har vi 50 pax som väntar!
Ska skriva lite inlägg om saker som hänt som kommer komma upp imorgon under dagen :)

Kommentarer
Postat av: chrissoliz

Min älsk är faktist massa duktig!:D ja man säger 1,6 km älsk:) du har så rätt så <3 Love you! <3

2011-04-14 @ 14:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se