Ont i ryggen!

Kom hem från jobbet för en stund sen. Tog bussen till Bekkestua och gick hem :) Motion!
Tror att jag behöver träna ryggen också en hel del, har sjukt ont i den nu!

Vi hade dukat klart 2 timmar innan gästerna kom. Så vi satt och prata allihopa, kom in på översättningar norska-svenska. En kille berättade att i början när dom var här gick dom runt och skrek "bira bira bira bärs bärs bärs". Uttalet av bärs i Norge betyder bajs^^ Så pratade vi om disneyfigurer och sånt. Hahah, det var en rolig stund!



Tänkte vila lite nu, men jag måste städa innan boysen kommer. Ser ut som ett helvete. Så kan det inte se ut när min pojkvän ska komma hit, då kanske han inte vill flytta ihop med mig ;)

Nu ska jag städa och lyssna på musik. Hoppas ni kommer ha det roligare än mig :D


Kommentarer
Postat av: Nellie

Fin blogg! :)

2010-10-30 @ 02:49:55
URL: http://nnellienordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se