Kallt!

Nu har jag duschat och känner mig massa fräsch :) Dock blir det vara brun-utan-sol i ansiktet, det är så sjukt jävla kallt här. Mina naglar är blåa och mina fingrar är stela av köld :O Kanske benen också, jag får se. Jag hatar verkligen när det är så kallt så man fryser när man har tjocktröja på sig! Brrr!
Funderar på att sola nästa gång jag kommer hem. Den bus jag använder nu, tar flera timmar innan den går in i huden, ganska mycket jobbigt!

Sitter och kollar på halloweenkläder jag och Chriss :P Vad sägs om den här? ;)

(Klicka på bilden för att komma till Buttericks eller klicka här)



Jag undrar dock om den skulle passa mig^^ Men det är ju rosa på den, så vore ju konstigt om jag inte gillade den da ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se