Jag är klantig!

HAHAH! Förut när vi skulle ställa fram förrättstallrikar, innan gästerna kom. Ja, jag tog 3 stycken. När jag reste mig upp kom den ena under stolen, jag tappade den och det kom mat över hela golvet. Jag skojjar inte, det flöög :O Så jag fick gå och hämta soppborste och borsta upp, men det kom en snäll städerska och sa att hon kunde göra det så att jag kunde gå upp och hämta en ny tallrik :)
Jag gick upp och skulle hämta en ny tallrik. Jag pratade med kocken, men han hade inte tid att göra en ny. Men en annan servitör sa att jag skulle prata med Monica, så jag letade rätt på henne och frågade vad jag skulle göra. Hon sa att jag kunde ta en tallrik från ett bord där uppe. Så jag gjorde det. Och när jag kom ner, nä då behövdes den inte^^ Blir man inte lite trött ibland? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla min blogg och komentera gärna ! ;)



www.adiisapristina.blogg.se



hoppas du gilar den :D

2010-10-27 @ 17:20:06
Postat av: nathalie

hej ! svara rätt på frågan i min blogg så du får en länkning :) lycka till !

2010-10-30 @ 10:37:56
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se