Hemma igen!

När vi kom till Bekkestua tyckte Ingela att jag skulle gå in till restaurangen där jag lämnade in mitt cv. Han skulle ju ringa mig i måndags, men han gjorde inte det. Så jag gick in, pratade med honom. Han hade inte kommit så långt än, han skulle fylla i vaktlisterna, så skulle han ringa mig på måndag eller tisdag nästa vecka. Men han tyckte att det var bra att jag kom in och checkade läget :)

Efter det gick jag till en skoaffär och letade efter nya jobbskor. Jag hittade ett par :) Halva priset var det med!
Inte dom snyggaste, men bekväma :)








Just nu ligger jag i vardagsrummet och äter sån här. Såååå goooood! Ett måste om ni åker till Norge ;)




Ska snart hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: bella

fiin blogg:)

2010-10-28 @ 15:27:49
URL: http://beell.blogg.se/
Postat av: Terese

Nyss hämtat ut min nya vinterjacka. :)

Händer ikväll då?

2010-10-28 @ 16:24:36
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se