6/10 - 2 0 1 0 # Natti!

Jag hatar att vara ensam. Jag är så sjukt mörkrädd. Varje gång jag vänder mig om eller kollar åt ett annat håll är jag livrädd för att det ska stå någon där. Men hur ska dom komma in? Alla dörrarna är ju låsta. Jag vet inte hur jag tänker..
Innan min moster och mina kusiner åkte berättade hon att det har vart inbrott i alla husen runtom här. Känns ju dock lite bättre att det är larm däruppe. Men här nere? Tänk om jag vaknar mitt i natten och det står en man i mörkret och stirrar på mig?
Inatt när jag var på toa kunde jag inte somna på ett långt tag efter, för jag var så jävla rädd..

Mörkret gömmer för mycket..

Jag önskar att min älsk var här och kunde lugna ner mig!!


Men imorgon åker jag till Sverige. Då har jag mina katter som kan skydda mig om det kommer någon dumming :D


Nu ska jag kolla på Scrubs och försöka slappna av..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se