4/10 - 2 0 1 0 # :)

Hemma igen. Det kändes ganska bra :)

När jag kom dit gick jag in på en restaurang. Jag kände direkt att det var nog inget ställe för mig. Efter vi hade prata lite om den nämnde han att dom även hade ett café några hundra meter bort, han frågade om jag ville gå dit och kolla. Jag sa ja, så vi gick dit. Åhh gud vad mysigt det var! Dessutom hade dom rosa kuddar, stort plus ;) Jag trivdes direkt! Jag sa att jag trodde att det var bättre för mig, i alla fall att börja med. Han frågade hur jag ville ha mina jobbtider, jag sa att jag tar vad jag får. Han frågade då: Så om det blir 10 till 22 så går det bra, sju dagar i veckan. JAAA! :D Det blir ju fan fett med pengar! Dock kommer jag inte hinna göra annat :( Fast detta är ju inte något jag tänkt hålla på med i flera år. 1-2 år kanske. Han skulle höra av sig nästa fredag om hur det blir. Jag hoppas verkligen. Men som vanligt kommer jag säkert bli besviken, få ett "nej tyvärr".
Men jag håller tummarna ändå. Är nog inte många som vill jobba så mycket..



Nu ska jag gå och handla lite livsnödvändigheter :)





Jag har hemlängtan..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se