25/10 - 2 0 1 0

Hej!

Arbetsintervjun gick inget bra, dom ville ha någon med mer erfarenhet. Men men, som någon sa, det kommer fler chanser :)
Han har inte ringt från restaurangen i Bekkestua heller, så jag tar det som ett nej. Blir så irreterad när folk säger att dom ska ringa, så gör dom inte det. Hellre att dom ringer och säger "nej, du får inte jobba här" än att jag går runt och väntar en hel dag när han kanske redan har bestämt sig! Suck..


Aja, imorgon ska jag jobba i alla fall. Massa skönt! Orkar inte gå hemma hela dagarna :(
Fick även min lön idag, så jag var och handla lite förut, kändes skönt att handla för sina egna pengar, som man har tjänat själv :) Dock glömde jag mjölk och yoghurt, så jag får köpa det påvägen hem från jobbet imorgon. Kommer jag säkert glömma^^


Nu ska jag kolla på DH och försöka bli lite trött så att jag kan somna hyffsat tidigt idag i alla fall ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se