24/10 - 2 0 1 0

Idag fyller Simba år. Grattis till honom!:D 11 år blir han, massa gammal. Hoppas han blir 11 till! Var uppe hos pappa förut, så gav jag honom lite skinka och avmaskning;) han hade tydligen spytt några gånger. Jag åt en 2 år gammal daimtårta också:p hoppas inte att det gjorde något^^

Sitter på bussen till Norge nu. Massa tråkigt. Dessutom kunde inte älsk säga hejdå. Han mådde massa dåligt:( hoppas han blir bättre. Han och John ska ju komma till Norge på höstlovet, massa mysigt!:D Dock kommer det nog bli en del jobb, men jag slutar ju hyfsat tidigt, så hinner ju umgås lite i alla fall:)

Det finns inget internet på bussen så jag får skriva på mobilen:p

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det sista chansen att rösta fram en vinnare till Veckans Bild!


Gå in på min blogg och rösta på din favorit!


Om några timmar utses en vinnare! :D



Har även fixat så du kan få fler läsare och spotify premium helt GRATIS!

Klicka bara på länkarna i bloggen.

Ha det bra!(:

2010-10-25 @ 08:16:51
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: louise

sv: så lite så :)

2010-10-25 @ 11:11:10
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se