21/10 - 2 0 1 0

Hej hej. Idag har vart en bra dag :) Jobbade massor, var klar med att duka av mitt bord först ;) Och jag hjälpte inte slappfisen, bara för att jävlas! Jag är så snäll :D Men jag hjälpte faktiskt alla andra.
När vi var klara där nere gick jag upp och hjälpte till att duka av där. Usch jag har så ont i ryggen nu :(
Efter jobbet åkte jag till Bekkestua och lämnade mitt cv på en restaurang. Han ville ha en mer erfaren, men han skulle ringa på måndag.

Fick min lönespec idag med. Tror dock att jag fått för lite i timlön, men jag frå prata med chefen på tisdag. Han sa att jag skulle få mer för att jag har utbildning..


Jaha, då var det åttonde gången jag laddar ner Spotify :mad:



Pharma Optic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se