2/10 - 2 0 1 0 # Hemma igen

Var nyss och lämnade min älsk på bussterminalen :( Vill inte att han ska åka juu! Men vi har haft en massa trevlig helg :) I fredags somnade vi dock typ när vi kom hem, men det var mysigt innan vi somna ;) Igår spelade vi GH en stund på morgonen, sen kollade vi på film och tv och myste massor! Idag kollade vi på "Idol" och "Vem vet mest?", sen duschade vi, efter det var det inte långt kvar tills älsk skulle åka hem. Så vi låg i min säng och myste lite. Ville inte att han skulle åka! :(

Imorse gick larmet här med, även fast jag stängde av det. Så dom ringde från larmcentralen och jag fatta knappt hälften av vad han sa :S Men det löste sig ändå!

Nu ligger jag i soffan och väntar på att min älsk ska komma in i Sverige, så han kan logga in på msn :P
Precis ätit ris och majs. Gott!

Kommentarer
Postat av: AndreaB

Sv: Ne det hoppas inte jag heller :(

2010-10-03 @ 23:13:59
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se