2/10 - 2 0 1 0 # Godmorgon!

Gud vad skönt jag har sovit inatt med min älsk bredvid mig :D :love:


Datan dog igår precis när jag skulle lägga in en bild. Så jag lägger in den nu och berättar om gårdagen
Jag när jag skulle åka och möta Chriss på bussterminalen :)



Älsk trodde att jag skulle komma 10 minuter efter honom så han hade fått sitta och vänta. Men jag tog en annan buss och fick byta. Så jag kom dit 10 minuter innan honom, så han blev massa överraskad :D

På bussen hem stog det med ett svenskt ö ;) Busschaffören blev skitsur för att jag tog kort :S När vi skulle gå av stängde han och öppna dörren halvt flera gånger. När han sen öppnade den helt och jag skulle gå ut började han stänga dörren. Han måste blivit riktigt sne för att jag tog kort eller vad det nu var med honom :S



Min pojkvänn är... normal? ;P





Det gick inte att lägga in bilder imorse, därför kom inlägget upp nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar inte pojkvännen vara med på bild ;) Visst är det mysigt att sova bredvid den man älskar mest av allt <3



Är det förbjudet att fotografera i buss?!

2010-10-02 @ 17:35:19
Postat av: absoluterosa

SV till anonym:

Jo du, det gillar han, men han tog på sig den och sa att jag skulle ta kort ;P

Hahahah! Jag vet inte, han var helt störd :S

2010-10-02 @ 22:04:13
URL: http://absoluterosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se