14/10 - 2 0 1 0 # Godmorgon!

Godmorgon allihopa! Sovit gott? Det har verkligen jag. Vaknade inte en enda gång inatt! :D Det händer inte ofta..

Jahopp, just nu skulle vi suttit i en bil påväg till Tyskland. Men nej, så blev det inte. Folk hoppade av. Tråkigt! Hade vart himla skojj da!
Bara för detta måste jag städa idag. Hade jag inte behövt om jag var påväg till Tyskland nu ;)
Ser ut som ett helvete här, kläder och väskor överallt.

Imorgon kommer mamma, pappa, bror, mormor och pojkvän hit med lite möbler och skit. Äntligen en riktig säng! Ligger på två madrasser som ligger på varandra nu. Alldeles för mjukt för min smak! Längtar efter min hårda sköna säng ;)

Vad ska ni hitta på idag? :)

Kommentarer
Postat av: luffi

Goo midda!!



Kikar runt bland massa trevliga bloggar och hittade hit! Allt bra med dig!?



Kram Luffi

2010-10-14 @ 12:25:51
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Maria Karlsson

Jättefin header du har :D

2010-10-14 @ 12:47:09
URL: http://shocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se