12/10 - 2 0 1 0

Godmorgon! Idag fick jag äntligen sova ut, skönt!
Skulle egentligen åkt till Oslo nu när jag vaknade för att lämna in skattekort och banknummer. Men jag kom på att det är nog inte så smart att komma dit när det är fullt med gäster där. Så jag tar nog bussen som går kvart över två tror jag. Då brukar inte gästerna vara kvar :)

Nore, min kusin, ska ha kalas på Megazone sen. Jag tror att det är laserdome. Skitkul! Synd att jag inte kan vara med bara :(
Det ligger utanför mitt jobb, så det blir ett himla åkande fram och tillbaka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se