11/10 - 2 0 1 0

Fick ju mitt skattekort i lördags, så jag och Ingela gick till Bekkestua förut för att fixa bankkonto så jag kan få min lön :)
Gick först till en bank som hette Posten. Men nej, jag var tvungen att ha pass för att få ett bankkonto där. Så var det på alla banker sa hon.
Men vi gick till Norde istället. Där behövde man fan inget pass för att öpnna ett bankonto :D Så nu har jag ett bankkonto, dock inte internetbank (det behövde man pass för). Men huvudsaken är att jag kan få min lön i alla fall!

Så imorgon får jag åka in till Oslo och lämna banknummer och skattekortet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se