10/10 - 2 0 1 0 # 9/10 - 2 0 1 0

Lördag: Jag vaknade. Jag började packa. Kul.

Kvart i 3 åkte jag till mormor, hon skulle hjälpa mig att sy in 2 par jeans. När jag kom dit fick jag mat, köttbullar och mos med morötter i apelsinjuice. Massa gott! :D
När vi hade ätit klart började hon sy in mina jeans. Dom första blev inte så bra, men bättre än dom såg ut innan. Dom bara hängde. Anledningen till att det inte blev bra var för att dom var sydda snett från början. Dom var lixom helt korviga därfram. Men nu hänger dom inte i alla fall :)
Det andra paret hann hon bara sy ett ben på, men gud vad bra det blev! Hoppas att det andra benet blir lika bra! Hon sydde även in dom där nere så att det blev stuprör :)
När klockan blev 7 åkte jag för att hämta Chriss. Åhh, jag blev så irreterad! Jag låg i innefilen, så kommer det en brandbil i ytterfilen, den filen som jag skulle in i för att komma rätt. Så jag kör i 60 i innefilen för att han skulle köra förbi så jag kunde lägga mig bakom, låg ändå ingen bakom mig. Men ändå kör han inte förbi. Varför i hela friden hade han blåljus och sirener och kör inte i 70 på 70-väg? Så jag fick köra bort till Wiesel och ända där, suck! Tillslut kom jag fram till min bejb. Kissnödig som fan var jag med^^
Var tänkt att jag skulle fortsätta packa när jag kom hem, men helt plötsligt fick jag väldigt ont i magen och väldigt ont i huvudet. Så jag fick lägga mig i sängen och vila. Det gick över efter ett tag, men då var jag alldeles för trött för att ta itu med packningen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se