10/10 - 2 0 1 0 # 8/10 - 2 0 1 0

Fredag: Jag vaknade halv 8. Chriss skulle gå upp typ halv 9 eller något, så jag kunde inte somna om. När han gick satte jag på en film och somnade efter 10 minuter. Hade satt klockan på 10 för jag och mamma skulle åka och handla, men jag gick upp halv tror jag. Jag var så himla trött.
När jag gjort mig iordning åkte jag och hämtade mamma hos henne och så åkte vi till Backaplan för att köpa stövlarna. Efter det fick vi åka till centralen för jag hittade 70 dollar när jag städade, och jag kände att jag behövde dom så jag växlade in dom. Så åkte vi tillbaka till Backaplan igen för att köpa present till Nore. Det blev en svart pjamas med gröna dinosaurier som lyste i mörkret ;) Sen åkte vi och köpte cigg.
Drog till Maxi också och handlade lite mat.
Efter det var det bara att bege sig hem och fortsätta packa :(
På kvällen kom Chriss med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se