10/10 - 2 0 1 0 # 7/10 - 2 0 1 0

Torsdag: Det var ju tänkt att jag skulle åka till Backaplan och köpa stövlarna. Men det var sån jävla kö från Tolered typ, så jag svängde av mot Tuve och åkte direkt till Andrea istället. När jag kom dit blev jag påhoppad av den lilla, söta valpen, då blev jag massa rädd. Men efter ett tag la det sig och jag kunde slappna av.
Jag blev helt kär i Rottweiler efter denna kvällen. Dessutom har Chriss sagt att han vill ha en, så jag ska försöka få bort min hundrädsla helt. Så får vi se hur det blir med det :)









Så himla söta! Typ GE MIG! ;)
Bilder tagna från Andrea :)

När Hanna och hennes kille kom hem gick vi ut på gården och mötte Rikard och en till, så vi satt där och snackade lite. Efter det åkte vi till Niklas, för jag skulle hämta en pall och en kattbur som dom hade lånat.
Påvägen hem hämtade jag upp min älsk, så hade vi mys på kvällen :)

Kommentarer
Postat av: SANNE

håller med dig, grymt söta hundar :)

2010-10-11 @ 14:51:29
URL: http://sannewestin.blogg.se/
Postat av: Jacqline

Vilka fina hundar! :)

2010-10-11 @ 16:02:13
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se