Tjah!

Kom hem från jobbet för en halvtimma sen typ. 7 timmar idag :)

Sitter just nu och äter middag :)





Hmm?

Chriss: God morgon älsk :) det snöar massa här :O gör det där också? Jag älskar dig :) <3
Jag: Godmorgon älsk :) nej tack gode gud gör det inte :D jag kommer nog inte hem till helgen ;) jag älskar dig!
Chriss: Varför? :O

Hahahahhahah! Seriöst! För att det snöar och det var ett skämt. Inte första gången jag har sagt så. TröööG!
:love:




Fick precis sms från Comviq att min mobil blivit påtankad? Vem har gjort det? Tack till den om du läser detta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se