Sitter på bussen

Till Norge.
Jag är så åksjuk. Var det när jag åkte hem med. Brukar inte bli så illa. Bläää!


Festen igår var kul. Som sagt var jag väldigt trött, så det blev inte att jag släppte loss riktigt :(
Sen var det något fel på Zally med, Andreas hund, hon hade livmodersinflammation, så hon var helt slö. Stackarn! Men nu är hon opererad och mår förhoppningsvis bra :)
Kom en person som jag inte träffat på ett tag, jag blev riktigt förvånad! Men vi snackade en del och så :) Trevligt!


Jag kommer vara framme i Norge typ 21.10, bussen hem går 21.39 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se