Jobbig dag

Kom precis hem från jobbet. Förjävlig dag!
Snorat och hostat hela dagen, varit helt slut, knappt orkat något :( Den vanliga brickan med 15 koppar och tallrikar orkade jag knappt lyfta. Usch! Tur att jag är ledig fyra dagar nu så att jag får vila lite och bli frisk.
Och gästerna! Herregud! Vad var det för fel på dom?
Jag hade plockat disk och hade 5 tallrikar i handen. Hallå, här med! Hallå, här med! Det är inga lätta tallrikar. Hallå! Jag är inte stålkvinnan!

Sen när dom flesta hade gått var det en tant kvar. Hon frågade om hon kunde få kaffe. Så jag gick in och hämtade kaffe. Det finns ingen kopp, jag ska ta med. Så jag gick för att hämta en sån "take-away" pappersmugg. Jag visste inte var dom fanns, så jag frågade, 30 sekunder senare kom hon till köket och säger till någon annan att hon vill ha kaffe. Jag hör detta och säger att jag håller på. Nä, men då skiter jag i det. öö, okej? :S

Dom kan väl i alla fall vara lite trevliga. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se