I lördags..

Dagen började mindre bra :( Inget jag vill ta upp här..
Men det löste sig i alla fall och jag tror att det hände något med mig, det känns lixom nytt allt! En nystart helt enkelt..

Runt 20 över 6 skjutsade Chriss mig till Annie som skulle ha födelsedagsfest :)
Spelade massa ölspel, "jag har aldrig" och sånt.
Runt halv 12 (?) blev det krogen :O Andra gången för mig i Sverige. Vi drog till Sticky. Jag tror att jag drack för snabbt hemma hos Annie, för det slutade mindre fräscht :( Men jag hade kul så länge det varade.
Är glad för att jag kunde prata med en viss person och att det kändes bra.

På bussen hem kom Chrissoliz på på sin hållplats :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se