Good!

Kom hem från UM för en stund sen. Nu vet jag varför, hur jag ska göra för att det ska försvinna och att det kommer försvinna :D Good!
Hon var väldigt snäll hon jag var hos, hoppas att det blir henne nästa gång också!


Ska snart dra till tandläkaren med. Ska till den i Tuve, så jag passar på att gå till apoteket där med. Och köpa mammas födelsedagspresent och fars-dag-present :)
Kvart över 4 ska jag till vårdcentralen och kolla min astma och se om jag kan få en ny bricanyl eller liknande. Hjäper inte så mycket för den har änna gått ut i datum :(

Efter det blir det backaplan och köpa födelsedagspresnt till Annie, ska till henne på fest imorgon för att hon fyller år :)


Ikväll blir det fredagsmys med 3 avsnitt av Desperate Housewives :D ♥



Nu ska jag gå ut med Tuffelito i koppel ;)
Sen får jag väl borsta tänderna innan jag drar till tandläkaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se