Godmorgon!

Jag gick ju ner runt halv 8 igår. Halv 9 sov jag som en stock. Dock vaknade jag halv 10 av att jag hostade så jag höll på att spy. Men sen somnade jag igen :)

Jag vaknade för en timma sen av att jag drömde eller något. Jag vet inte vad som hände.
Men först hörde jag 2 mansröster som bråkade, sen hörde jag en duns. Sen att någon tar i handtaget till rummet jag sover i, går in och ställer sig nedanför min säng. Det måste ha vart en dröm.
Jag skickade ett sms till Ingela och frågade om hon var vaken. Fick svar nyss typ, jag skrev som det var och så kom hon ner. Tack! Jag hade nog inte vågat gå upp annars. Shit vad rädd jag var!! Jag är ju så sjukt jävla mörkrädd. På toppen av det hela slutar jag runt 23 idag. Betyder att jag kommer vara hemma 23.30 - 00.30. Det tycker jag inte om!

Imorgon tar jag bussen till Sverige, halv 8. Så jag måste gå upp klockan 5. Får se om jag packar när jag kommer hem eller imorgon morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se