Godmorgon!

Jag vaknade för en halvtimma sen typ. Jag är massa trött, men jag kan inte somna om :(
Jag sitter i hallen med datan för att inte störa boysen som fortfarande sover.

Jag ska jobba sen, börjar 4. Så jag hade inte haft något emot att få sova lite mer. Jag vet inte när jag slutar, men jag hoppas det blir massa sent!


Igår kväll spelade jag, Ingela, John och Chriss Chicago. Chriss är sjukt seg, fattar inte hur han kan lyckas :O Men jag älskar honom ändå :) ♥
John vann i alla fall. Grattis till honom! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg :)



liinneaaz.blogg.se

liinneaaz.blogg.se

2010-11-03 @ 19:06:38
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se