Gästblogg av Chrissan!

Idag är det den 15/11 vilket innerbär vadå?.. JO! idag har jag och min underbara flickvän varit ihop i 8 månader!

Jag har aldrig skrivit på någon blogg förut så förvänta er inget imponerande^^

När jag och Elliz blev ihop så blev jag så jävla lycklig! Hon var tjejen jag drömde om att få vara med.. Den lyckan jag kände då har bara växt och växt för varje dag som gått, Jag trodde inte man kunde bli gladare än när man var liten och fick värsta balla leksaken man hade gått och drömt om.. men den glädjen är typ som att du får ett glas vatten när man e törstig jämnfört med lyckan att ha världens underbaraste tjej!.. Och nu när hon jobbar i norge så sitter man bara hemma på dagarna och längtar ihjäl sig till helgerna så att man kan träffas! Hon är som en underbar sak som får ögonen att värgra släppa blicken från, Hon är och kommer alltid att för bli min underbara flicka!   JAG ÄLSKAR DIG ELLOLIZ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se