Förkyld!! :(

Idag skulle jag jobbat, satte klockan på 7.50 igår kväll. Vaknade 7.50 imorse. Gick upp och hämtade kläder och nässpray, var massa tät i näsan. Så jag tog på mig kläderna och tog nässpray och började nysa som fan, ögonen och näsan började forsa. Så det var bara att ringa och sjukanmäla sig. Längtade till jobbet idag ju :(
Men det känns inget vidare att snora och nysa i gästernas mat. Snart använt en hel toarulle.
I alla fall försökte jag somna om och hoppades att jag skulle må bättre. Men så blev det inte :(
Blir antagligen inget jobb imorgon heller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se