Fan!

Goddagens.

Jag hade inga hål :D Trodde att jag hade det, men det var mitt bett det var fel på, så det var tanden som stötte i där nere. Blir det värre skulle dom slipa sa hon.


Hos VC fick jag ett nytt recept på astma medecin, inte samma som jag hade innan. Den var inte god! Men hoppas att den hjälper i alla fall! Pallar inte ha astma hela vintern :O


Efter VC åkte jag hem till pappa där mamma och John var. Skulla låna pengar av pappa till medecinen. Sen åkte jag till Maxi. Var en bil som körde bakom mig när jag backa, så hon fick en buckla på sin bil. Förstår inte varför man kör bakom en bil som backar :S Jaja, hon skulle på spinningspass så hon hade inte tid att ta det då. Hon skulle ringa mig imorgon. Suck! Där försvann mina julklappspengar :(
Mamma och Kjell fick komma dit för jag var helt borta typ. Inte hunnit äta så mycket idag, så jag var yr och skakig.
Mamma följde med mig till apoteket när jag skulle hämta min astmamedecin. Dom hade den inte och ingen liknande. Hallå? Så vi fick boka en i nordstan. Åkte hem igen, Chriss satt på utsidan och väntade. Jag gick in och åt, sen drog vi till nordstan. Efter det åkte vi och solade, Chriss bjöd mig. Snäll pojkvän man har! :D ♥



Så nu äntligen ska vi lägga oss i sängen och kolla på Desperate Housewives, någon film han ville se och mysa gärnet :D



Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se