Brr!

Ligger in sängen och fryser, mina händer är som isbitar. Jag ska nog sova snart tror jag. Har vart verkligen astrött idag på jobbet. Gått runt som en zombie. Inte bra!

Jobbade 5 timmar idag :) Slutade 4, tänkte åka till Bekkestua och handla lite, men Ingela ringde mig när jag satt på bussen och sa att maten snart var klar. Och hungrig som jag var tog jag en annan buss hem :)

Det blir jobb måndag-torsdag denna veckan, egentligen fredag också, men jag ska till Ungdomsmottagningen tandläkaren, så jag får åka hem på fredag morgon. Massa tidigt! :O

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-08 @ 21:32:02
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: REBECKA BOKI ÖHLUND

Jag har en snabb Dagens Blogg till kl 10, anmäl dig gärna sötnos!

Kram

2010-11-08 @ 21:53:52
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se