Bom! Crasch! Bang!

Hej. Bloggtorka på hög nivå :( Men jag kan ju berätta vad som hänt sen sist.

Somnade 5 imorse. Var inte trött, så jag gick inte och la mig förens halv 5. Gick upp 8 ungefär. Var inget roligt att jobba när jag var så trött, var lite yr och illamående i början, men det gick över med dagen.
När jag kom hem från jobbet satte jag mig vid datan och kollade runt lite på fb och några bloggar. Sen kollade jag på Biggest Loser på tv4play, men jag somnade när jag kollade på det, så jag såg inte slutet. Men jag vet ändå vem som vann så..
Efter det hände det inte så mycket..

Vet inte om jag ska jobba imorgon. Hon frågade förut innan jag gick om hon kunde ringa in mig imorgon om jag behövdes. Hoppas att hon ringer!

Men jag får väl gå och lägga mig nu!
Försöka att somna i alla fall. Kolla på min favoritkanal, Disney Channel ;)


Godnatt!
Sov gott!!





Jag hatar att min mage alltid fräts sönder när jag blir riktigt, riktigt ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se