8 månader! ♥

Idag har jag vart tillsammans med Christopher i 8 månader. Vi har haft våra upp- och nedgångar, ibland har det gått bra och ibland har det gått mindre bra att lösa det, men vi har gjort det.
Vi älskar varandra och ingenting får förstöra det vi har tillsammans, inte något och inte någon!

Det som hände i lördags. Det var bra. Allt blev klart för mig. Då visste jag att det är dig vill jag vara med resten av livet.
Ingen annan!
Bara dig!




Idag har det gått 8 månader och det är fortfarande vi ♥



Elliz ♥ Chriss
Jag älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se