hemmafru

städar och lagar mat :) jaja, i alla fall, storstädar på mitt rum. behövdes verkligen :$

förut skulle jag följa med älsk och köpa ny mobil. så jag state mig på bussen till backplan, han hoppade på. så ska vi ta ut pengar, men hans kort funkar inte för det är inte aktiverat, så vi går till elgiganten och kollar vad den kostar, sen tar vi vagnen till honom för han skulle hämta pengar. så åker vi tillbaka till backaplan igen, går in på elgiganten och säger att han ska ha en sån, nä då finns den inte :( så vi går till onoff och kollar där, men där var det dyrare, då vill han gå till siba, men nej sa jag, orka gå dit, låååångt^^ så vi går tillbaka till elgiganten för han bestämde sig för en annan färg, vit. men då fanns inte den heller. så han bokade en i svart, den kommer på torsdag. fy vilken onödig dag^^
men jag älskar honom ändå <3


possposs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se