Ute i solen =D

Ligger ute på balkongen i solen och lyssnar på Spotify :) Tur att det blåser lite, annars hade det ju vart asvarmt.

Det blev kaos förut. Katterna var ute i kompostgaller på altanen. Så hoppade Iza över, när jag skulle hämta henne stängde jag inte efter mig. Då sprang Tuffz också ut. Så jag tog Iza först och lyfte in henne, sen Tuffz. Sen hoppade Iza över igen och hoppade ner från altanen, under den. Så jag ropade på John som fick komma och hjälpa mig^^ Men hon hoppade upp själv efter någon minut :) Dumma katter ♥

Ska till Kjell sen och sola, bada och grilla =) Sen ska jag troligtvis (om jag får tag på henne, vilket inte alltid är det lättaste ;)) till Andrea efter och sova där :) Ska till Danmark imorgon med massa :) Sola och bada!

Ha det gött i solen nu! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se