Härlig dag!

Dagen började med att jag vaknade. Kunde fan inte hitta mina glasögon (fortfarande inte gjort^^). Så det blev till att sätta i linserna direkt. Sen försökte jag få Chriss att följa med och bada, men har var förkyld, så det gick inte för sig. Så jag och Mikael åkte till mamma och Kjell istället. Klart som fan att det ska vara tusen moln i himlen. Men det hindrade inte oss från att bada lite :) Vi löste även Suduko och sånt.  HAHAHAHAHHAHAH!
Mikael: Jag hittar inte Klas. (höll på med en korsordsgrej typ)
Jag: Jag får kolla.
(3 sekunder senare) Jag hittade det =D

Sen blev det grillat och färskpotatis. Sen chicago. Mikael vann, mmphf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se