Godnatt :)

Haft en trevlig kväll med John :) Vi har spelat Mario Kart, ätit chips och druckit fanta/cola :) Och så var vi uppe hos Simba och skulle ge han mat. Jag cyklade för första gången på jag vet inte hur länge, med punka dessutom, det var lite smått jobbigt^^ Försökte pumpa hos pappa, men den passade inte :( Så jag ställde cykeln där uppe och gick ner med John cyklandes bredvid mig :)

Simba-Svamp :)


John uppe hos pappa, satt och väntade på att Simba skulle äta klart så vi kunde släppa ut honom igen :)








possposs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se