Godmorgon :)

Vaknade för en halvtimma sen. Skönt att få sova ut lite :) Fast det var någon som kom och ringde på halv 10, orkade inte öppna först men trodde att det kanske var mamma, så jag gick upp och kollade. Ingen anning om vem det var. Men dom kommer väl tillbaka om det var något viktigt :)
Himla fint väder idag såg jag nu :) Skulle egentligen vart med Andrea idag, men eftersom att jag vaknade så sent och hon skulle iväg vid 6 kändes det lite onördigt :( Men vi tar det någon annan dag =D

Ska göra mig iordning för att sola nu, har blivit bleek! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se