Desperate Housewives

Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på Desperate Housewives :)

Var hos Inger och Leif förut. Skulle egentligen åka till Kjell innan, men jag var så jävla trött, så jag sov en halvtimma och åkte direkt till dom. När jag kom dit åt dom grillat, så jag satte mig ner och tog åt mig lite mat ;P Sen satte vi och tjöta lite. Klockan 8 var det meningen att vi skulle kolla på speedway, som Leif trodde skulla komma på tv idag, men det gjorde det tydligen inte :( ^^ Så vi satt och tjötade mer, himla trevligt faktiskt :)
Dock var jag väldgit trött, så jag åkte en stund efter 12. Till Simba-Svamp =D Satt med han hos pappa ett tag och väntade på att han skulle äta klart :)

Gissa vad som hände när jag skulle hämta toapapper i förrådet? När jag skulle låsa dörren igen stödde jag lådan på benen mot väggen, då öppnades den under och allt papper ramlade ut ^^


possposs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se